Supradoza de ciocolata

Am descoperit inca de acum ceva timp ca am un punct slab pentru dulciuri (refuz sa numesc asta o dependenta).

    Si ca refuzul meu de a numi asta o "dependenta" sa-si gaseasca argumentarea si in realitate si nu doar in prietenii mei imaginari (care stiu ca eu nu pot fi dependenta de nimic), mai incerc din cand in cand sa renunt la ele...

    ....Da,chiar si la inghetata aia de ciocolata cu dulceata de visine si bucatele mici de alune (oh, God...this is so haaard...)

    Si ca lucrurile sa fie si mai dificile; cand iau eu decizia asta, se aduna toate zilele de nastere si toate torturile de ciocolata si toate prajiturelele cu gust dulce-acrisor... si toate blogurile cu mancaruri si prajituri care ar trebui interzise umanitatii... Lucru la care vroiam sa ajung :D

    Am descoperit un blog geniaaaal!!! Si am facut o selectie a lucrurilor mele preferate de pe el... Oh, wait..it's all the sweets :-?... Hmn...
    1. Coconut Topped Blueberry Muffins

    2. Sour Cream Blueberry Pancakes

    3. Brown Butter Fudge Cake

    4. Cherry Cheese Coffeecake

    5. Butter Pecan Ice Cream with Caramel Sauce

    6. Oreo Brownie Cupcakes

    7. Sourdough Scottish Crumpets

    8. Cherry Pie

    9. Raspberry Zinger Cake

    10. Chocolate Granola

    11. Nutella Marbled Banana Bread

    12. Cheesecake Swirled Fudge Brownies

    ... Poate ar trebui sa renunt la sare data viitoare :-?

     

    1 comentarii:

    Suflet naiv spunea...

    hehehe, zi-mi o fata careia sa nu-i placa ciocolata >.<

    Trimiteți un comentariu